The Strangest Dream
Ar fi putut fi Oppenheimer, dar a ales un alt drum. Fizicianul polonez Józef Rotblat a părăsit echipa prestigioasă a Proiectului Manhattan și și-a dedicat viața luptei împotriva armelor nucleare prin mișcarea Pugwash. Un portret al omului care a mers împotriva curentului și a primit Nobelul pentru Pace în 1995.