ARTE Europa Săptămânal
Au fost supranumiți "Generația Greta" – acum postează meme despre dictatorul spaniol Franco și cer "remigrare". Partidele de extremă dreapta câștigă popularitate din România până în Spania, susținute de voturile Generației Z. Mai mult, se formează o diferență ideologică între genuri, bărbații tineri fiind mai dispuși să voteze pentru extrema dreaptă decât femeile. Cu ce atrage extrema dreaptă? Și este această schimbare atât de mare pe cât pare a fi?