ARTE Europa Săptămânal
Venirea laburiștilor la putere, anul trecut, a semnalat o schimbare în relațiile dintre Marea Britanie și UE. S-ar putea să nu existe „Breturn”, dar Brexit își pierde din elan. Această reconciliere a devenit tot mai importantă pe fondul unui climat geopolitic volatil: războiul din Ucraina, creșterea migrației în Marea Britanie și revenirea tumultuoasă a lui Donald Trump la Casa Albă îi îndeamnă pe foștii parteneri să reînnoade relațiile.