ARTE Europa Săptămânal
Valurile de caniculă, precum cel care a cuprins continentul la sfârșit de iunie și început de iulie, vor deveni tot mai lungi, frecvente și intense. Dar nu toți resimțim căldura la fel. Cei săraci sunt mai expuși problemelor de sănătate generate de caniculă și au mai puțin acces la spații verzi. Europa trebuie să se adapteze la schimbările climatice, dar nu-i poate lăsa în urmă pe cei mai vulnerabili.