ARTE Europa Săptămânal
În 2015, anchetatorii americani au descoperit că Volkswagen a trișat la testele de omologare a automobilelor sale diesel, lăsând milioane de vehicule să emită substanțe toxice în atmosferă. Un nou raport a constatat că peste 124.000 de oameni au murit din această cauză – și că numărul va crește în următoarele decenii dacă nu se iau măsuri adiționale. Cum a permis Bruxelles-ul să se ajungă la Dieselgate – și de ce resimțim încă efectele?