Cei uitați
Gottfried von Cramm este homosexual, un adversar al regimului nazist, un adevărat gentleman și un campion remarcabil la tenis, care a câștigat la French Open și US Open. În tulburata perioadă interbelică, el refuză să devină simbolul regimului național-socialist, așa cum își dorea Hitler.