Brian Wilson
Un omagiuaduslui Brian Wilson, cântărețșicompozitor al legendareitrupe Beach Boys, care s-a stins din viață pe 11 iunie 2025. Înoctombrie 2016, Wilson cântapentru ultima oarămelodiilealbumului de referință Pet Sounds, cu ocaziaaniversării a 50 de ani de la lansareasa.Concertulsusținutîn Basel a avut loc la finalulunuiturneucare a trecutprincelemaimarifestivaluriinternaționale.