Kendrick Lamar, Lady Gaga czy John Williams – kto zwycięży? Prestiżowe nagrody Grammy od kilkudziesięciu lat wyróżniają najlepsze talenty muzyczne roku. Artyści rywalizują w czterech głównych kategoriach, obejmujących wszystkie gatunki muzyczne, a dodatkowo przyznawane są nagrody w poszczególnych gatunkach muzycznych. ARTE przygotowało dla Was najlepszy wybór nominowanych artystów, więc proszę otworzyć szeroko uszy!