Kwestionowany przez współczesny feminizm ideał męskości (równie nieosiągalny, co frustrujący) wydaje się być w kryzysie. Jednak to właśnie teraz jego zwolennicy okazują się bardziej zaciekli niż kiedykolwiek. Z czego to wynika? Sprawdzamy w popkulturze i z humorem.