Głosy jazzu
W historii jazzu obok takich sław jak Louis Armstrong czy Nina Simone pojawiały się wschodzące gwiazdy o wyjątkowych głosach. Odkryj niektóre z nich, bo pojawiły się podczas koncertów, które odbyły się na festiwalach lub w wyjątkowych miejscach na całym świecie, które możecie obejrzeć na ARTE Concert. Jedno jest pewne: ten wybór oczaruje twoje uszy!