Człowiek ma za sobą długą historię zmieniania natury, by ją sobie podporządkować. Doprowadziło to do wielu szkód w przyrodzie. Dziś paradygmat się zmienia: staramy się naprawić błędy naszych przodków i odbudowywać bioróżnorodność. Zobaczcie, jak to wygląda w różnych zakątkach Europy.