Bilbao BBK Live Festival 2025
Od artystów o międzynarodowej sławie po wschodzące zespoły z Hiszpanii i Kraju Basków - Bilbao BBK Live Festival celebruje wszystkie rodzaje muzyki! A wszystko to w wymarzonej scenerii: na wzgórzach Kobetamendi.