Kultura
Kalifornijska kultura surfingu wydaje się emanować bezwysiłkowym luzem. Za tą fasadą kryje się jednak mroczna przeszłość i problematyczna teraźniejszość, w której króluje hollywoodzkie wybielanie, swastyki i rasizm.