Nauka
Rewolucja cyfrowa dogłębnie zmieniła sposób, w jaki się komunikujemy, kochamy, pracujemy i przetwarzamy informacje. W 5 odcinkach naszej wnikliwej serii przyglądamy się temu punktowi zwrotnego w historii ludzkości.