Anonimowe matki
Jak cudownie jest być matką! Macierzyństwo to wspaniałe doświadczenie, jednak nie zawsze i nie dla wszystkich. Dla tych przytłoczonych nim kobiet jedynym ratunkiem jest grupa samopomocy, w której rozmawiają o swoim codziennym życiu i próbują uwolnić się od kodów macierzyństwa. Ten humorystyczny serial stara się zmniejszyć presję społeczną i obciążenie psychiczne matek.