Kultura
Co czytają inni - i dlaczego? Która książka była najlepszą w ich życiu? Dziennikarka Jagoda Marinić spotyka się z ludźmi, którzy opowiadają o książkach, które odmieniły ich życie.
Czy życie pisarki to walka? Odpowiedź Evaristo jest zaskakującą. Otwiera oczy na czarny feminizm i zawłaszczenia kulturowe.