Paris sur Mesure
Paris sur Mesure to wyjątkowy cykl wydarzeń, który ożywia francuską stolicę. Jego ambicją jest łączenie muzyki klasycznej i performansu oraz zaskakiwanie uczestniczących w nim osób sekretnymi miejscami, w których odbywają się spektakle. Uchylamy rąbka tajemnicy.