Kultura Fizyczna
Igrzyska olimpijskie z punktu widzenia fizyki. Skok o tyczce, sprint, trampolina – czy wiecie, że w większości dyscyplin olimpijskich margines błędu wynosi kilka ułamków sekundy lub kilka milimetrów? Oprócz intensywnego treningu, dla każdego sportowcy ważna jest znajomość praw fizyki, które rządzą sportem.