Loulou
Loulou to przezabawna opowieść o nierozerwalnej przyjaźni między Loulou i jej trzema najlepszymi przyjaciółmi Alice, Marie i Maxem. Sezon 1 śledzi losy czterech przyjaciół, którzy pomagają Loulou poradzić sobie z jej nieplanowaną ciążą. A kiedy jej dziecko pojawia się w drugim sezonie, to dopiero początek kłopotów Loulou.