Les Eurockéennes de Belfort 2025
Festiwal nad brzegiem Lac du Malsaucy łączy uznanych artystów i debiutantów w różnorodnym programie. Tu każdy znajdzie coś dla siebie. Lankum, The Last Dinner Party i Royel Otis sprawiają, że niedzielny line-up to doskonałe miejsce spotkań dla wszystkich miłośników indie popu i rocka.