Renaud Capuçon i Julia Hagen
Rheingau Music Festival jest jednym z najważniejszych europejskich festiwali muzycznych i co roku przyciąga wyjątkowych artystów. Francuz Renaud Capuçon jest jednym z najwybitniejszych wirtuozów skrzypiec naszych czasów i wraz z austriacką wiolonczelistką Julią Hagen mierzy się z Koncertem podwójnym na skrzypce i wiolonczelę a-moll (op. 102) i IV Symfonią e-moll (op. 98) Johannesa Brahmsa. Towarzyszy im będzie Orkiestra Symfoniczna z Bambergu pod dyrekcją Jakuba Hrůšy.