Mołdawia: zwycięstwo partii proeuropejskiejJane Goodall
Jane Goodall, choć nie miała naukowego wykształcenia, zrewolucjonizowała sposób, w jaki patrzymy na naszych najbliższych kuzynów – ssaki naczelne. Całe swoje życie poświęciła ich badaniu i ochronie. Aktywistka i ambasadorka pokoju zmarła 1 października w wieku 91 lat.