Koncert dla Europy 2025
Teatro Petruzzelli w Bari jest historycznym, kulturowym skarbem, a w tym roku i scenerią Koncertu dla Europy. Orkiestra Filharmonii Berlińskiej pod batutą Riccardo Mutiego oferuje najwyższej klasy program utworów Rossiniego, Verdiego i Brahmsa. Koncert jest hołdem dla różnorodności i wielokulturowości Europy, a jednocześnie muzycznym symbolem zjednoczenia ponad wszelkimi podziałami.