Świat odbity w kamerze: Cannes 2024
Jaka jest dzisiejsza misja i rola twórców filmowych? Czy wobec aktualnych wydarzeń na świecie kino znów powinno stać się polityczne? Czy filmy mają moc oddziaływania na naszą rzeczywistość? W rozmowach z reżyserami obrazów prezentowanych na 77 Festiwalu Filmowym w Cannes, autorzy tego dokumentu stawiają pytania o najważniejsze dziś tematy, zarówno uniwersalne, jak i lokalne.