"Piotruś i wilk" Siergieja Prokofjewa
Bajka symfoniczna na głos recytujący i wielką orkiestrę symfoniczną - wraz z "Piotrusiem i wilkiem" Prokofjew stworzył w 1936 r. wyjątkowe dzieło, w którym instrumenty stają się postaciami z bajki. Renaud Capuçon dyryguje Orchestre de Chambre de Lausanne. W rolę narratora wcielił się francuski gwiazdor filmowy - Jean Reno.