Muzyka klasyczna XX wieku
Szkoła francuska inspirowana impresjonizmem, awangarda szkoły wiedeńskiej czy żywiołowość szkoły rosyjskiej: początek XX wieku to wspaniały czas dla muzyki klasycznej, charakteryzujący się odważnymi eksperymentami i nurtami. Od Debussy'ego do Berga, od Ravela do Strawinskiego: oto współczesna muzyka klasyczna na ARTE Concert.