Muzyka z windy
Muzyka windowa narodziła się w latach 30. XX wieku w Stanach Zjednoczonych. Została opracowana przez amerykańskiego generała i jego firmę Muzak jako sposób na zwiększenie produktywności pracowników fabryk i biur. Jej zadaniem nie było przyciąganie uwagi, lecz subtelne wpływanie na nastrój, tempo pracy i koncentrację.