Crystal Lake
Crystal Lake uważani są za liderów japońskiego metalcore'u. Znani z technicznej precyzji, porywających melodii i agresywnych breakdownów, zdobyli sobie rzesze fanów na całym świecie. Ich pełne pasji występy na żywo regularnie wywołują ekstatyczną atmosferę, jak ten podczas Summer Breeze 2025...