Dzień 1Summer Breeze Open Air to jeden z największych festiwali rockowo-metalowych w Niemczech. Każdego roku dziesiątki tysięcy fanów ostrego brzmienia spotyka się na Summer Breeze w bawarskim Dinkelsbühl. Spodziewaj się wybuchowej mieszanki death metalu, hardcore punka, metalcore'u i thrash metalu - nudno z pewnością nie będzie!