The Bohemian - Film Petra VáclavaKawałki mnie
Erell jest nastolatką mieszkającą z chorą i despotyczną matką i spolegliwym ojcem we francuskim prowincjonalnym miasteczku. Dziewczyna bezustannie filmuje swoje monotonne życie: opiekę nad matką i włóczenie się po okolicy z kilkoma znajomymi. Marzy o wyrwaniu się w świat, jak zrobiła to jej siostra. Kiedy ta, po 4 latach milczenia, niespodziewanie przyjeżdża w odwiedziny, Erell podejmuje ważną decyzję.