Melanie Griffith
Melanie Griffith jest córką ikony kina Alfreda Hitchcocka, Tippi Hedren. Już jako dziewczynka znalazła się w centrum uwagi mediów. Szybko zaczęła grać w filmach, udowadniając swój niezwykły talent aktorski. Choć rzadko udzielała wywiadów, jej życie prywatne – małżeństwo z Antonio Banderasem czy problemy z uzależnieniem – częściej trafiało na pierwsze strony gazet niż jej wielkie role. Z czasem udało jej się jednak wyrwać z krzywdzących stereotypów i stać się inspiracją dla kolejnych pokoleń kobiet w branży filmowej.