Milan Ring
Od wydania pierwszego albumu - "I'm Feeling Hopeful" (2021) - było jasne, że Milan Ring nie robi rzeczy na pół gwizdka, a jej muzyka wkrótce podbije cały świat. W swoich kompozycjach eksploruje sfery alternatywnej muzyki elektronicznej i tworzy eteryczne aranżacje, w pełni zasługując na miano ikony australijskiego renesansu R'n'B.