Zimmer90
Zimmer90 to nie tylko nazwa projektu, ale także koncept otwartej i ewoluującej idei muzyki. Duet ze Stuttgartu serwuje elektronicznie wzmocniony indie pop z angielskimi tekstami, których największym atutem jest - wręcz bezczelna - szczerość. Słychać to w każdej nucie i frazie singli takich jak "Summer Rain" czy "What Love Is": powściągliwe syntezatory, bas i rozmarzony wokal... Czego chcieć więcej?