KOMPROMAT
Pod nazwą KOMPROMAT Rebeka Warrior i Vitalic wskrzeszają berliński underground lat 80. i zapewniają porywający występ z mrocznymi syntezatorowymi dźwiękami podczas ARTE Concert Festival 2024.