Arnau Obiols
Mówienie o Arnau Obiols to tak naprawdę opowieść o imprezowaniu i Barcelonie. Wielu pamięta te niezliczone noce, podczas których Katalończyk sprawił, że miasto tańczyło do białego rana... Tym razem przyszedł czas na Sónar. Mieszanka dubu, house'u, ulicznego soulu, nu-disco i acidw wykonaniu utalentowanego DJ-a i producenta, który ma w swoim życiu epizod z psychodelicznym rockiem i post-punkiem, grał też jako perkusista w brytyjskim Television Personalities oraz w kapeli jego rodaków - Cat's Eyes.