Efekt Taylor Swift
Taylor Swift jest nie tylko największą gwiazdą pop XXI wieku, ale także społecznym fenomenem. Jej wpływ rozciąga się daleko poza sferę muzyczną i kulturową. Ze zdaniem piosenkarki muszą się liczyć politycy, a fani spijają każde słowo z jej ust. Jak to się stało, że blondynka z Pensylwanii stała się najważniejszą kobietą w przemyśle rozrywkowym?