Białoruś: uciec przed więzieniem
Białoruski fotograf Alexander Vasukovich został skazany na trzy lata aresztu domowego za zdjęcia, które zrobił podczas protestów przeciwko reżimowi Łukaszenki, które przetoczyły się przez kraj w sierpniu 2020 r. Uznano go za winnego udziału w zamieszkach i pomocy w ich organizacji. Spotkaliśmy się z nim w jego domu w Mińsku i towarzyszyliśmy podczas ryzykownej ucieczki do Warszawy.