TAPE - Dolly PartonRoy Bianco & Die Abbrunzati BoysSouthside Festival 2024
Roy Bianco & Die Abbrunzati Boys, najbardziej znani niemieccy przedstawiciele włoskiego popu, zachwycili publiczność podczas Southside Festival 2024. Dzięki hitom takim jak "Ponte di Rialto" i "Mille Grazie" w humorystyczny sposób łączą nostalgię z nowoczesnymi dźwiękami. Ich energetyczne występy i dobre wibracje zawsze gwarantują atmosferę pełną miłości i uśmiechu.