Konkurs Muzyczny Królowej Elżbiety BelgijskiejKoncert laureatów
Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Królowej Elżbiety Belgijskiej w Brukseli jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów muzycznych na świecie. Odkąd został założony w 1937 r., stał się trampoliną do światowej kariery dla wielu młodych artystów. Zwycięzcami edycji w 2024 r. zostali Dmytro Udowyczenko z Ukrainy oraz Joshua Brown i Elli Choi z USA.