Concours Reine Elisabeth 2024Closing concert with the winners
The Queen Elisabeth Competition in Brussels is one of the most prestigious international music competitions. Dedicated to the violin in 2024, each year it brings together promising young artists from all over the world. The closing concert with the three first prize-winners (Ukrainian Dmytro Udovychenko and Americans Joshua Brown and Elli Choi) is the high point of the event.