"Qui som?" - Baro d'evel
Francusko-kataloński cyrk Baro d'evel po raz pierwszy wystąpił w tym roku na renomowanym festiwalu teatralnym ze swoim spektaklem "Qui som?". Ten humorystyczny i poetycki spektakl tańca, muzyki, teatru, akrobatyki i klaunady porusza kwestię tego, jak wygląda świat po upadku. Wydarzenie pełne witalnej energii.