Glen Close
Glenn Close w każdej swojej postaci widzi przede wszystkim człowieka. To echa jej wychowania i doświadczeń z dzieciństwa oraz wrodzonej empatii. Dzięki nim stworzyła wybitne kreacje, które na zawsze zapisały się w historii kina.