Przyjęcie
Z okazji dziesiątej rocznicy ślubu Léonor et Rogério organizują wykwintne garden party w swoim domu na azorskiej wyspie São Miguel. Wśród zaproszonych jest znany uwodziciel i bonvivant Michel i jego kochanka, była aktorka, Irène. Elokwentne rozmowy i uczuciowe gry prowadzone przez tę czwórkę przerywa niespodziewana ulewa. Po pięciu latach obie pary spotykają się ponownie i podejmują dawne wątki.