The Black Dahlia Murder
Amerykańska kapela powstała w 2001 r. - The Black Dahlia Murder - to już uznana marka we wszechświecie melodyjnego death metalu. Albumami "Nocturnal" i "Nightbringers" zapisała się złotymi (choć może i czarnymi?) zgłoskami w historii gatunku. Ich muzyka znana jest z szybkich riffów, agresywnych wokali i złożonych struktur. Podczas Summer Breeze 2024 The Black Dahlia Murder dał prawdziwie energetyczny show!