Crypta
Powstała w 2019 r. brazylijsko-holenderska formacja Crypta jest wschodzącą siłą death metalu. Szybko wyrobiła sobie solidną markę dzięki debiutanckiemu albumowi "Echoes of the Soul". Zespół łączy agresywne riffy, blast beaty i potężne wokale, tworząc intensywne brzmienie. Na Summer Breeze 2024 Crypta zachwyca publiczność swoją energią i dynamizmem.