Fale upałów w Alpach
W Alpach średnia temperatura rośnie dwa razy szybciej niż wynosi średnia globalna. Od 1970 roku wzrosła już o dwa stopnie. Alpy dają nam wgląd w to, co nas czeka, jeśli nie opanujemy zmian klimatu. Czy lokalna flora i fauna będzie w stanie nadal się rozwijać?