This Little Land of MinesRozminować Laos
Podczas wojny wietnamskiej na neutralny Laos spadło więcej bomb niż na Niemcy i Japonię w czasie II wojny światowej. Jedna trzecia z nich nie wybuchła i do dziś zagraża Laotańczykom. Codziennie ktoś ginie w eksplozji, a większość ofiar to dzieci.