Rower, niepozrony wynalazek z XIX wieku stał się jednym z najważniejszych narzędzi kobiecej emancypacji. Dawał wolność, autonomię, łamał społeczne normy. Historia kobiet, które na dwóch kółkach szukały wolności i zmagały się - jeszcze całkiem niedawno - z dyskryminacją w świecie sportu.