Paryscy romantycy - Zmierzch romantyzmu (1848-1855)Miasta przyszłości
Austria wdraża ideały miasta piętnastominutowego, przede wszystkim w swojej stolicy, Wiedniu. Powstaje tu zupełnie nowa dzielnica, której mieszkańcy wszystko, co najpotrzebniejsze mają mieć pod ręką lub w zasięgu spaceru. W Berlinie, grupa architektów pracuje nad ponownym wykorzystaniem materiałów budowlanych.