David Garrett
Na swój plenerowy koncert na Sycylii skrzypek David Garrett wybrał spektakularne miejsce - starożytny teatr w Taorminie z widokiem na Etnę. Gra utwory Vivaldiego, Schumanna, Saint-Saënsa, Kreislera i wielu innych kompozytorów w nowych aranżacjach. Towarzyszyć mu będzie Orchestra del Teatro Vittorio Emanuele di Messina pod batutą Gianny Fratty.